Friday, March 22, 2013

F F

Assalamualaikum :)

Ya Allah, serius lama gila tak bukak blog :) buka pun kejap2, tgk saja2, hmm. Fatah Fadzil la yg bagi aku terasa nak bukak blog ni, kwaajaq sungguh dia ini - - 

Now sungguh busy study, kalau nak bersocial pon, hanya di facebook dan twitter, InsyaAllah, lepas ni more kepada Blog, and boleh edit blog bg lawa balik :3 Fatah oyap molek terr blog aku - -
Yolo mg Ferd? :D haha

Fatah, he is one of my BestFriend:) sayang gila kat dia ni, kenal ngn dia 08-09-2012 , malam tu dia kacau aku pakai phone, mcm cilakakkk jah -.-
Dia ni umoq baru 17 tapi macam org tua, sakit sana sini, berlagak, poyo, semua dia lah- -
Tp aku syg gak dia :)

Fatah selalu janji nak g GuaMusang, hehe.tapi tak g g pong, sengal -.-
Selama kenal dia, baru berapa kali je jumpa. 2 kalau tak silap,
Sekali kt RantauPanjangKelantan, and KL 
Itupun time kt KL tak sengaja jumpa. aku stalk Twitter dia, nampak ticket SaniExpress g Putra, hehe. Pulak that time dua dua busy. tak smpt nak lepak sesama. hehe.
InsyaAllah, ada rezeki, jumpa lagi. tapi please? jangan lansi ngn aku! kaki makan dia kang!

dalam aku berkawan ngn dia, mcm2 aku dapat. sedih la. happy la. itu la. ini la. ehh macam sweet pula -..- *KRIKKK KRIKKK* ILOVEYOU! XDDD

Now dia nak SPM, Aku harap sangat2 dia boleh buat SPM ni, yelah, hala tuju dia lepas ni based on Result SPM dia. kalau okay, okay la. if tak. dia kerja kt cafe PAKA sana -..- ohooo ^^
Fatah cb! goodluck ahh bro :) sambung la study KPTM GuaMusang nanti :P hoho


#notakaki : jaga diri kau -.- dahla sakit macam2. nanti jumpa kalau ada masa :) lepas SPM pon takpe :P


Leave Your Comment Here ,THANKS! iloveyou :* HAHA

No comments:

Post a Comment