Sunday, June 24, 2012

UNTITLE because NO IDEA

Assalamualaikum Readers :(

Sememangnya tk di nafi kan , blog ini sudah tidak aktif. But suddently 12am 25ofjune  aku rasa rindu gila time main blog ni with Paah n Zatul my ex wife :D nw dorang ada haluan dan minat yg lain :/ And ttbe aku rasa aku nk start blgging blik , sbb byk bnde yg ketidakpuasan hati ni aku pendam sorang-2. lantak la ,, yg baca tuh tahu la apa yg di pendam , yg tk baca tk tahu la XD okay sesungguhnya pepagi ni mmg aku mengarut -- abaikan apa-2 yg korang tk paham :/ im not a good writer bm pn tunganglangang :p


Erk , tadi bukak facebook kt newsfeed tu ade brother aku ni update sal blog dia.  tu y aku semakin rinduu kt blog bengong ni >< dia update pasal dia hang temerloh ;p ala biasala. student UiTM Jengka kan :D
Ahh stop! abaikan bnde ni :/


Now aku betol-2 nak blog ni aktif balik. mampus le tulisan aku comot n mengarut. asal aku puas xD #mcm la kau perfect sgt :)
tapi kalau ade Paah nngn zatul pon bes jugak. ada teman berblogging. now aku solo :) haha nvm lahh. i can livee withoutt them <3 wahahah :p 


Dah nak masuk bulan 7 dah kot :/ im still here n tk bergerak kehadapn untuk diri aku sendiri ;( 
Buka facebook hari-2 , tgk member-2 update pasal study dorang. assignment sana sini. bertimbun-2. seriously aku nk belajar. tapi aku ada masalah aku sendiri knp tk dpt nk sambung :/ how i wish that i can continue my study n make my parent proud with me :) 


mlm ni aku blank >< sampaikan title pon tk tahu nk buh apa. tkpe next time aku update lagi :) insyaAllah
<3 night bye :D


Leave Your Comment Here ,THANKS! iloveyou :* HAHA

No comments:

Post a Comment