Monday, June 25, 2012

Sabar selagi boleh :/

Assalamualaikum readers :)


Macam hari-2 lalu, aku still cmni . n tk de perubahan lagi :/ entah bila aku boleh stdy :/ itu yg aku nk sgt-2 skng ni. bnda lain aku tk nk pon >o< aku sebenarnya JEALOUS gila lah tgk mmbr-2 aku study sana sini, aku pulak duk rumah je do nothing , macam anak perempuan ~,~ err :3 sabar mi sabar :)




Harini kawan akuDiana <3 duniaakhirat*insyaAllah pergi kl. darftar kolej kt cheras kptm >o< aww dia dpt course TESL itu mmg minat dia. so dia pilh situ :3 goodluck wei :( aku pn minta situ jugakk kn? :P tkpe-2 tkde rezeki nk sama kolej :) nvm cuti nanty jgn lupa mari sentosa jumpa aku :3 dah berbulan tk jmpa yekn? :P sabar~






Sekarang aku kt Rawang~  a few weeks b4 this aku kt Jengka pahang :/ time duk kt pahang , tk rindu classmate n ex studnt jengka. dah sampai kl . baru cm sakai rindu , dah berminggu duk jengka , tkde pulak nk jumpa dorang ke ape ,dah jauh cmni baru rasa nk jumpa :3 sakai ngat ah kau ni fahmy =.= the most ppl yg aku rindu akmal :D bahaha kema >< gentle aku rindu kau debabbbbbbbbbbbbbbbb~  haihh sabarjelah~


Erm >.<


Leave Your Comment Here ,THANKS! iloveyou :* HAHA

No comments:

Post a Comment