Saturday, December 3, 2011

Tidak Bertajuk ;)

Sesungguhnya memang lama tak update blog -.- puii busy# hikhokk :) 
SPM time tuh kot :) damn >_< rindu tgk blog org. 

Tappi... tibatiba tadi aku ternampak LINK url blog Nazy :) . Dah tangan gatal na bukak , terus baca sampai habis ;) #nzy , kau buat aku tacing baii baca blog kau, even aku tkde kene mengena ngn entry tu ;) congrats <3

Haihh.. tamat sudah sekolah :/ im gonna missing all those memories :) aku budak LEPASAN SPM. kau ade? tkde kan? sooo diam diamm =p . tak sangka bhaa :D haihh -.-'
30/11/2011 TARIKH keramat aku dan semua budak SCIENCE sekolah aku :) kami bebass~ #buku2 , pen2 , semua tuh sape nak sewa amik la. :D (jyeahhh) - Five GAMMA  <3
Ok nvm then , so . aku akan tingalkn Jengka 2 nie :( rinduu nanti ;p #kampung je pon  boleh sgt dtg lagi 

Mama da suruh balik sane dah tuh .. buatt lesen -.-' bapak bosannye nanti -.-' amik adik. hantar adik =.=' pfft -___- 
aku org paling besar kt umah tuh nnti xD kakak aku da balik UiTM da . haizzz .. nasib nasib 

Sementara terperangkap kt Jengka ni lagi. baik aku cari member-2 kt sini and lepak ngn dorng ;) nak sangatt jmpa dorang hari-2 mcm time kt sekolah :D  and aku akan tingaallkan maksu kt sini ;p mesti bosan dia nanti. dgn Mo Siang aku tu ;) IYAAAA (Y)  

-<3- 
;')


NEWLIFE HERE I COME :) 
#nak jadi lebih matang ;[ 


Leave Your Comment Here ,THANKS! iloveyou :* HAHA

2 comments: