Tuesday, December 6, 2011

Sayang kau

A s s a l a m u a l a i k u m ! 




Ek? tajuk cm poyo :) tapi itu la hakikat yg semua org akan rasa iaitu mencintai dan menyayangi
seseorg :) HAHA #apehal aku nhe -.-! haha 
Kan aku da abis sekolah , jadi aku sayangg classmate aku :( evenn ade seko dua berok perangai cm hampeh :) hehe #even pernagai ko cmtuh aku syg gak la 

The most aku syg Akmal :) ekk? nama dia cm lelaki :) haha dia perempuan kuut. :) biarlah dia macam mana pon , aku syggg giler babi kt kau. kau open. tk kesah ape-2 pon. dan kita satu MUSUH. haha. aku rasa lebih syg kau time SPM haritu. kita terlampau rapat sgt >_< #maybe time tu ko tgh krisis ngn mmbr ko yg lain. :P hhoohho. hmpp. <3 kau #kiss sikitt HAHA

budak lelaki yg aku syg pulak Edin :) haha #semua org sihat >_< HAHA , che yong-2 -.- kau mmg suka sakit ati aku -.- bahan aku semua haha kau mmg terbaik kawan :) kau da janji nk turun kl kot Edin. ko jgn lupa :) #mesti ko da kerja ken? HAHA . haihh -.-' aku ingt semua jasa baik kau and jasa jahat kau :D muehehehehh :p

haihmm >_<' 
Azrul(tores/jeloy/dahi) , Aiman(aiman/Tonggek) , Muzzamil(apok) , Wan(syafiq/LB) , Anuar(nuar) , Anis(syidex) , Ikhwan(wa'ang) , Raimi(remy) , Firdaus(amat) , Idzudin(edin) , Jannah , Nadirah(diera) , Shakina (kina) , FatinAinon (g-ha) , Habibah (bibah) , Naima , Akmal (kema) , Syikin , Nadia (dia) , Suleha (leha) , Farahain (faara) , Emylia(emy), Ruzimah (emah) , Syafiqah (eka) , Dalila(dekla) , ini semua nama-2 classmate aku FIVE GAMMA <3 cb aku rindu perangai korang boh >_< tolong , kalau ade wat reunion ke ape inform aku :P #HARAP MAKLUM KEPADA PEREMPUAN CILAKA HIDDAYAH (Y) kau memang slut -.-' pfft -__-

Si penceria kelas ada ramai -.- hehe. semua menceriakan class aku kot :) SEBAB TU AKU SAYANG KAU ORANG :*

Nak dgr suarra korang hari-2 ;( nk dgr suara diera , nk dgr semuaa~ :[ someone please help me ;( sobs -.-!

#aku akan jadikan semua nhe kenangann lhaa :) <3 you @@


Leave Your Comment Here ,THANKS! iloveyou :* HAHA

No comments:

Post a Comment