Wednesday, March 2, 2011

Today Is Rabu

Pagi pagi :)
assalamualaikum  pembuka bicara :)
hari nih aku happy jea :D tidak boring :)
seriuss :) pagi tady cm beasa je kodd.. cuma ada kawad ringkas oleh Teacher Suhaira Ibrahim :) di rowkk!! hee ..sesuka haty bantai org!! haihh' STOP!! tady budak perempuan myak kene rotan :D *baris tk betol !! pfft!! ngokk!! hmp hmp minggu nyh memang ta bnyak cikgu masukk!! <3 sukaaa *awww 


Physics and Bahasa Melayu aku FREE douhh!! *merajap tk sedar diry!! huhu!,,
tapy bilaa petang jee......






Petang petang :(
sighh! bila petang je da stat boring sikit cuz ada KOKO ! pft HELL!! tapy harynyh tk kne kawad ! yess!! harynyh just pungut buku BIRU jee. kuikuikui!!*MISSYOU 
hmmpp buku aku kat umah KUNING tapy aku umah HIJAU !! gilaa kentang nk g kad umah KUNING  dala daalamm pss !! penad nk tangaal kasut lha hape lha... so aku tggu smpi balik!! dasar lembab!!! tahuk lha sukan harytuh kalah.. jgn lha bawak perangai kalah kat SEKOLAH! dia punya meeting perghh wa cakap!! LEMBAB CAM siput!! sigh~ at last aku blah jee.. mlas tunnguuu!! basir karen :P


Petang nak magrib :))
HEHE!! boleh boleh jumpa FUCIA's members kad padang!! hee!! aku joinn! <3
dorang main bad kat taman , sumpah cm budak budak --'
tapy kelakar pon ade kodd <3<3 
gmbar tkleh upload :(
  MOOD; sedehhh 
pft
bangkai!! wee .. thanks btw for the lepak lepak :)


Leave Your Comment Here ,THANKS! iloveyou :* HAHA

No comments:

Post a Comment