Tuesday, March 1, 2011

New entryy!! :]

new entry!!

posto posto !!!!!!!!!
hoh!! sangad boring hari ini untuk di ceritakan kpada semua !! pfft !! BORING BORING~ guess wht?? harinyh saja three times tk de cikgu!! hooo~ boring!! kucar class di buad nya.. ada budak T masuk!! budak K masuk!! pfft bengkek jea nyh :D hoho
tapypape pun harynyh still cool cuz cousin aku balik!! lama tk jumpa dia !! <3 dia stay hostel.. kad raub pahang!! jauh ke?? paklong aku amek dia dary pukui sebelas pagy sampai enam petang!~ jauh kodd! hee :D dia cuty seminggu ouhh!! fcu* gylaa!! aku?? no cuty cuty!! jumaad nyh buleh lha suh dia belikn ayam man ngn mee :D ngee!! hope so ,tht dia boleh enjoyy!! hang ngn akuhh!!~ pft! tkde teman malam malam!!  hanya komputer je teman akuu!! gampang kan??
taoy tk pelhaa.. REDHA je lha.. 

*esok rabu*
*sighh! knp ngn hary rabu?? aku suka pada hary rabu douh!!! tapy since jady ketua plantun KRS*Kadet Remaja Sekolah , aku da stat benci dtg hary rabuu!! tapy wan pakse pkse aku jugakk!! F*** ouhh!! pftt --' 
geram bangett!! :P


haihh' esok last perjumpaan rumah hijau.. afta this no more okayy! <3 
pastuuuuu minggu berikutnya minggu Uniform!! demm !! how can aku nk menjerit bagi koman!! *adam amir hamzah!! i need ur tips !! awww
hmmm , ape jea lagy   nk ckp?? tu jea ! bye <3<3 <3 :DD


Leave Your Comment Here ,THANKS! iloveyou :* HAHA

No comments:

Post a Comment