Tuesday, September 27, 2011

Cerita karut marut

Assalamualaikum 

Terseperti biasa . nak mintak maaf sebab lama tk update. #dulu janji nak update :D
Sighh~ Harini TERupdate sebab tgk belog member. dia update for her sister's weeding ceremony :D sh*t. 
sy tk pergi kenduri tu lee. sbbnya demam yg mengawal diri :D tkleh nk wat pa la. xD Then. i am realy sorry :(



Okayy. now kitaorang yg mangsa-2 SPM baru lepas habis Trial :( dem ><" dem hard :) #sebab tk study kut :/
Zon selesa tiada dalam kamus/diary/jadual/ kami SPM Victim niee. Just hav to study . and more study. Puhh-lessss~ #Someone kidnap me please :/ 
Result trial sy mmg hancur lebur :( sumpah cakap baru nak BERTAUBAT cikgu-2 pon ada yang tegur ;( ok fine . saya bodohh. tk pandaii BM dpt D #OrangMelayu.BM dapat D.. mcam wtf gilaa. stress :O

So far everything still okay even result tk best cm mmbr-2 lain.  
SPM berapa hariii je. kalau ikut kan . mmg da dekat sgt rasa. tpnyaa. bila teringat kan result-2 Trial niee. it make me keep wondering. adakahh sy nak SPM dengan keadaan macam ini. -.- pft~ belaajar pon setakat kat sekolahh. dekat rumah LEKA , menghadap buku bila ada homework and nenek suruh. thts all. :) hmppp. #JujurNi
selepas apa yang saya da lalui ni. sy nekadddddddd nak study hard. tk nak main-2. this spm is my future :) 

 Ramai yang ajak saaya masuk asrama. tp saya tolak mentah-2#berlagak. hehe bukan apa. bila tgk budak-2 hostel nie. dorang bukan betol sangat pon :D ikut kepala dorang je.  susah nak masuk -,- dem. #mmg aku tkkn masuk hostel :) TITIK

#yelling.
(Wehh korang-2 yang ambil SPM tahun nie especially korang Studnt SMKJ2 n SMKBS bacth 2011. Jangan main-2 lagi da okayy :) aku nakk korang semua study ok :) main sikit-2 da le. :p . aku tak nak rugi nanti. harap koarng pon sma :) Doa kan aku :) InsyaAllah aku akan doa kan korang juga ;) idly <3 kbai  


Leave Your Comment Here ,THANKS! iloveyou :* HAHA

No comments:

Post a Comment