Sunday, March 27, 2011

Clummsssyyy

Holaa holaa.. Whts up?? Hows tday?? Hmp aku baru balik dari camping kat Maran. Haihh. Penad cm bangsad tahuu.. Aku da stress gilaa dok situ.. Huh.. But naseb ade budak2 y otk gila gila.. So tht .. They cn make me fel beter meyh:p.. Okayy knp tjuk entry nyh cm pelik and tkde kene mgena?? Hahha??memang pun.. Aku saja je tulis cmtuh sebab tu je y terlintas d pkrn aku sekarang.. Haha.. Jummaaat lepas iaitu 25.3 aku g camping uniform kat Maran.. Gilaa kentang penad dia.. Hhahaha.. Tpy enjoy bila nk blekk haha. Aku smpi kt situ kol 3 lebih.,.kinda. Then trus solad asar like tht..cuz b4 slat tu ada sptchck. Haha.. Aku tk kne pape pun spnjng camping.. Ahhah.. 1st day jea da ada org kene ragging! Huhu.. Cium tanah rumput kt padang.. Haha.. Amek kau wokk.. Best kn kn kn?? Kay.. Da malm tuh kita org sumer d bhg kp kump dll.. Malam tu jugak ada sentri.. Berjaga malam.. Aku KRS.. Then aku bergabung ngn JPA3 and berjaga pukul 3-4 am. Darn it! Aku jaga punya jaga punya jaga .. Tk tidur smpai lha malam besoknya.. Haha gyla babikk lama aku tk tidur.. Semalam lagy cam palatt . Pagi2 da mandi lumpur.. Fckk! Dala tmpat kerbau berkubang.. Aku kene celek kt muka.. Da mcm mask da jadinya.. Siodd je kn?? Pfft . Then .. Petang ada xtvt kat Air Terjun Teledas *betol ke huh?? Huhu.. Janji nk bg mandi..last last da peluh bagai.. Tk jd mandi.. Da balik ngn muka HAMPA ..hohoh.. Malam nye pulak ..malam last.. So , ada buad malam kebudayaan. Ada prsembahan setiap unit. Dgn mereka lagu btemakn 'pengalaman anda d camp' huhu.. Pastu malam semalm tido awal.. Nyaaaaaa.. Nikmat gylaaa.. Bg nye pulak.. Iaitu harini.. Ada prtndingm kawat kaki.. Yeahh..KRS nom tiga.. Paling tk ada numbor.. Haha.. Tht tyme memang enjoy gila.. Tapy seriusly ahh.. Lau ada lgy.. Mmg tknk g da wehh.. Penattt x.X .. Thnks kat team krs y bg byk copp.. Kpd budak2 baru masuk uniform.. Beeeeter korng masuk.. ;*


Leave Your Comment Here ,THANKS! iloveyou :* HAHA

No comments:

Post a Comment