Saturday, February 26, 2011

Salam.. Haihh.. Lama jugak tk menulis.. *wahh .. Haihh.. Busy tahap cipan ohh.. Bhhahaha.. Now aku kat Rawang ..pfft lagy lha busy keluar , in fact aku menulis nyh pun dalam ktm .. Otw ke rwg..baru balik dary Mid Valley ,mehh.. Penadd.. Hahaaha.. Gila kentang ramai org tady ..bhahahah now aku da free dalam ktm nyh , cuz da rengang sikit .. Sembilan station kodd bahahaha.. Banayak mehh.. Hmmm.. Ape lagyy ehh?? Hmmm.. Aku nyh pun saja saja buad entry nyh.. Kuikuikui.. Kakak tk bawak lappy , so payahlha nk update blogg..huhu.. Terpaksa aku kene pergi cc .. Dala mayak hw and kerja.. Haihh~ aku ingat balik ari ahad lha.. Petang.. Omg! Ninie! Dia ajak datang umah dia petang ahad.. Ada MAKAN MAKAN ! Yeahhh ! Tapy aku tk tahu dapat pergi ke tak ohh.,. Huhu..

Pasnyh aku nak buad kerja gila.. Bahhahaha.. Sumthing yg korang tkpernah pk.. Hahahaha .. Aku da jd org sakit mentall...

P/s : rasa nak terkucil lohh .. Sighhh


Leave Your Comment Here ,THANKS! iloveyou :* HAHA

No comments:

Post a Comment