Wednesday, November 24, 2010

Hari Bahagia Dia . .

Dia plan nk kahwin NEXT YEAR ,dalam anggaran bulan June hingga December .. Bukan tu terlalu awal ke??
Dia da lama ada pilihan dia sendiri.. tapi dia tak bising2 tau..
senyap2 je.. sampai saya pun da confused.. hahahaa... cam kelakar.. She is now going to marryy....
yaww.. im so happy with that.. i'll never thought that.. :P
Dia da plan mcm2 ngan saya..
best sagad bila dgar..
rasa saya TAK SABAR nak kahwin..
ahahahaha..
Dia da plan da about her PELAMIN 








Dia plan mcm2..
so saya bayangkan mcm ni jelah.. hahahahhaa..
tapi yang saya pasti dia mesti nak yang terBAIK , i guess..
Dia ada jugak pk nk buad FLOWER GIRL..






and flower girl dia tu mesti anak buah dia..
hahahahaah...
*Pilih yang chumell2 eh.. ><


Dia jugak ad plan yang nk buad kad khawin seSMART mungkin..
tapi tak tahu lhh..
huhuuhuhu.. 








mugkin mcm ni lh kad kahwin dia...
TAK SABARNYAA huhuu..




i guess dia buad MERIAH-MERIAH cuz dia anak bongsu..
saya agak lah..


*SAMPAI SINI JE CORETAN SAYA..
^^ 


  


Leave Your Comment Here ,THANKS! iloveyou :* HAHA

1 comment: